Åh vad jag längtar!

Åh vad jag längtar till helgen nu! Och ännu lite mer tills på lördag minsan! Det finns en ypperligt bra orsak till denna, snudd på barnsliga, lilla längtan - idag hämtade jag nämligen ut två stycken biljetter...

                               

Jajamensan - jag och Lilla Syster ska premiär gå på Stand-up och se på bästa och bittraste Magnus Betnér på Lördag! Och det ska bli galet kalas de lux roligt! Har förvisso bara sett både stand-up och Magnus Betnér på televisionen, men är det roligt där så borde det ju rimmligtvis vara ännu desto bättre när man ser det på rikigt!


Om ni mirakulöst nog har lyckats missa bästa och bittraste Magnus Betnér eller bara vill få skratta lite så... Varsågoda mina söta!

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0