Skenet bedrar

Ibland blir det lite märkligt... Som på arbetet idag.
Anders och jag pratade tatueringar förra veckan för han skulle göra en, så idag när vi sågs igen var jag ju såklart lite nyfiken på hur det hade gått. Vi pratade lite om det och han frågade om jag ville se den?
Till saken hör att tatueringen sitter på låret... Men Anders menade på att håller man på med kampsport är man van vid att visa sig svettig och halvnaken så det var inget som generade honom och jag är ju inte heller så lättgenerad... Så där står vi i godan ro, han med byxorna vid knäna och jag med huvudet placerat i höjd med hans lår när en annan i personalen kommer in och undrar vad vi egentligen håller på med?! Och ja, vid närmare eftertanke så kan ju det faktum att Anders står med byxorna nere och jag med huvudet vid hans lår och säger - jäklar, den är ju grym! kanske misstolkas en smula... Men som sagt, skenet bedrar ibland!


Kommentarer
Postat av: never go unnoticed

hahaha undebart!!

2011-12-20 @ 14:41:20
URL: http://mannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0