Nej nej nej!

Jag sa ju igår att jag inte har tid med att vara sjuk - så gissa hur tjurig jag var när jag imorse vaknade med en riktig praktförkylning! Nej nej nej - detta är verkligen inte ok just nu!

Dagens inplanerade julklapps shopping ställdes in till förmån för vila - men vädret har väl inte varit så julmarknadslockande ändå - regnigt och fasligt blåsigt, uch! Det får bli julklappsjakt nästa helg istället - jag anser mig ju fortfarande vara ute i fasligt god tid får jag säga.

Istället blev det ett besök på apoteket där jag länsade hyllorna på kurera förkylnings produkter. Ett välmenande råd från damen i kassan - Vila, drick mycket och försök att ta det lugnt och inte ha så många järn i elden... Var nära att framkalla ett lätt fnissanfall. Skulle jag ha många järn i elden? Vilket hitte po - jag har ju bara inte riktigt tid att vila!

Men nu är jag redo att jaga förkylningen all världen väg!

              


Kommentarer
Postat av: never go unnoticed

Naaa stackarn haha ja vaddå många järn i elden ;)

2011-12-03 @ 18:28:19
URL: http://mannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0