Nej, jag har ju inte tid!

Ännu en galet fullproppad vecka som förgylldes med att jag i Onsdags fick åka till Ullared med arbetet - tjoho! Att köra rullstol på ett Ullared fullt av shoppingsugna människor med enorma kundvagnar och blicken flackande i jakt på bästa fyndet var lite av en pärs, men det vägdes ändå upp att jag inte bara fick ägna mig åt billig shopping utan även fick göra det på betald arbetstid - värsta lyxen!

Idag vaknade jag med kli i halsen, hosta och stopp i näsan - min första tanke var - Nej, inte nu! Jag har ju inte tid att vara sjuk! Jag håller fast vid den tanken och tänker att envishet och överdos av clementiner kan driva bort sjukdommen igen!

Imorgon blir det julklappsshopping på la stada och sedan roligaste kvällen då jag och söta Lilla Syster ska gå och se på bitterroligaste Magnus Betnér - tjoho igen!

Nu blir det mys i soffan i flanellpyjamasbyxorna och stora mjuka koftan jag fyndade på Ullared, lite kaffe och de två första avsnitten av årets julkalender på Svt Play - det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0